dissabte, 16 de juny del 2012

Seguim parlant de tu però, no pas amb pena.


Et pensem i et recordem, i ens faltes quan ens trobem per celebrar un aniversari, un viatge llarg, o un dia qualsevol...La teva absència ens ha fet retrobar-nos més, parlar-nos més i estar més units. La teva pèrdua i el teu record són la força d’aquesta família que mai no abandona, que mai no decau, que mai deixa de somriure.

Des d’aquest petit espai on visc ara, et recordo. Penso el que m’haguessis dit quan vaig decidir marxar “I què hi has de fer allà? Quina tonteria és aquesta de marxar? El que has de fer és quedar-te amb la família, estar amb la teva mare”. Jo et miraria amb un mig somriure i mai discutiríem. Jo t’acceptaria a tu i tu faries el mateix amb mi. I seguiríem la conversa, i passaria l’hora de dinar i també una estona de la tarda.

Si hi fossis, no t’agradaria que faltés a la missa que fem per tu, per recordar-te. Però quan em diguessis que hauria d’estar-hi, jo et diria que no em cal, que no em cal per recordar-te. I et i penso alegre, i discreta com tu erets, i senzilla. 

Avui ens acompanya un poema,com just ara fa un any. Des d’aquí,el tornaré a llegir per tu, i per tots.

Siguis on sigui, que sigui en pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada